American Airlines, Şükran Günü seyahati öncesinde 'kapı biti' baskısını genişletiyor

rookiemag

New member
American Airlines, “kapı biti” olarak bilinen, yolcuların uçağa erken binme umuduyla sıraları kesmesi anlamına gelen süreci sona erdirmek için yeni teknolojisini genişlettiğini duyurdu.

Sistem, bir yolcunun belirlenmiş görevi çağrılmadan önce uçağa binmeye çalıştığında sesli olarak işaret verir ve bileti otomatik olarak reddeder.

American Airlines, teknolojiyi ilk kez geçtiğimiz ay New Mexico'daki Albuquerque Uluslararası Sunport'ta, Arizona'daki Tucson Uluslararası Havaalanı'nda ve Arlington, Virginia'daki Ronald Reagan Washington Ulusal Havaalanı'nda denedi.

Artık tatil sezonu öncesinde 100'den fazla havalimanını kapsayacak şekilde genişletilecek.

AMERİKAN HAVAYOLLARI, HAVALİMANI YOLCULARIN BİNİŞ SÜRECİNDE HATLARI ATLAMASIYLA 'KAPI BİTLERİ'NE KARŞI ÇATLADI

American'ın havaalanı operasyonları, rezervasyonlar ve hizmet iyileştirmeden sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Julie Rath, bir basın açıklamasında müşterilerin kendilerine atanan grupla uçağa binme yeteneğinin kendileri için önemli olduğunu söyledi.



American Airlines, bir yolcunun belirlenen saatten önce uçağa binmeye çalışması durumunda personeli uyaracak bir teknolojiyi uygulamaya devam ediyor. (iStock)


Rath, “Müşterilerden ve ekip üyelerinden gelen ilk olumlu tepki beklentilerimizi aştı, bu nedenle Şükran Günü tatili öncesinde onlara hizmet vermek için bu teknolojiden faydalanmaktan heyecan duyuyoruz” dedi.

Daha önce bir biniş grubuna sahip olan bir refakatçiyle uçağa binen yolcular da bunu yapabilir. Basın bültenine göre acente, biniş kartını kabul eden uyarıyı geçersiz kılacak.

Daha fazla Yaşam Tarzı makalesi için Haberler/lifestyle adresini ziyaret edin


American Airlines, teknolojiyi ilk olarak üç havaalanında test etti ve Çarşamba günü, teknolojinin yakında 100'den fazla havaalanına yayılacağını duyurdu.


American Airlines, teknolojiyi ilk olarak üç havaalanında test etti ve Çarşamba günü, teknolojinin yakında 100'den fazla havaalanına yayılacağını duyurdu. (iStock)


American'ın sitesine göre bu teknoloji “ekip üyelerine her biniş grubundaki müşteri sayısı hakkında daha fazla bilgi sağlıyor” ve “gelen uçuş bağlantıları için beklenen varış zamanını gösteriyor”.

Genişleme programında listelenen havalimanlarından bazıları Teksas'taki Austin-Bergstrom Uluslararası Havaalanı ve Georgia'daki Hartsfield-Jackson Atlanta Uluslararası Havaalanı'dır.

“Kapı biti” terimi son yıllarda sosyal medyada ilgi gördü. Bu ifadeyi kimin icat ettiği bilinmemekle birlikte, çeşitli seyahat blogları ve Reddit forumları “kapı biti” konusunu uzun uzadıya tartışıyor.

YAŞAM TARZI BÜLTENİMİZE KAYIT OLMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN

Ekim ayında Amerikalı bir temsilci Haberler Digital'e e-posta yoluyla şunları söyledi: “Yeni teknoloji, müşterilerin öncelikli uçağa biniş avantajlarından kolaylıkla yararlanmasını sağlamak için tasarlandı.”


uçağa biniş hattı


Teksas'taki Austin-Bergstrom Uluslararası Havaalanı ve Georgia'daki Hartsfield-Jackson Atlanta Uluslararası Havaalanı, bu tatil sezonunda programı başlatacak 100 havaalanı arasında yer alıyor. (iStock)


Temsilci, bunun “ekibimiz için biniş sürecine ilişkin daha fazla görünürlük sağlayarak biniş deneyiminin iyileştirilmesine yardımcı olduğunu” ekledi.

Mount Dora, Florida'da yaşayan eski bir uçuş görevlisi ve görgü kuralları uzmanı Jacqueline Whitmore, Haberler Digital'e e-posta yoluyla American Airlines'ın en son taktiğini desteklediğini söyledi.

FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN

Haberler Digital ek yorum almak için American Airlines'a ulaştı.