Geçtiğimiz günlerde bir gezgin, Delta kapı görevlisinin (GA) dolu olmayan bir uçuşta yolcuların konforunu artırmak için neler yaptığını gösteren bir ekran görüntüsünü paylaşmak üzere Reddit'e gitti.
“R/delta” forumundaki gönderi, acentenin Missouri'deki St. Louis Lambert Uluslararası Havaalanında yaptığı düşünceli hareket nedeniyle övgü topluyor.
“Bu sabah pek dolu bir uçuş olmadı, dolayısıyla GA [gate agent] Herkesin boş bir orta koltuğa sahip olmasını sağlamak için oturma düzeni yeniden düzenlendi” diye yazdı kullanıcı, uçuştaki oturma tablosunu gösteren bir resimle birlikte.
PAKETLENMİŞ YILBAŞI HEDİYELERİYLE SEYAHAT EDERSENİZ HAVALİMANI GÜVENLİĞİ SİZİ DURDURABİLİR. İŞTE NEDENİ
Kullanıcı şunu ekledi: “Daha önce bir GA'nın bunu yaptığını hiç duymamıştım.”
Delta Air Lines'ın St. Louis'den kalkan bir yolcusu, Reddit'te bir kapı görevlisinin koltuk atamaları konusunda yaptığı akıllı hareketi gösteren bir fotoğraf yayınladı. (iStock)
Fotoğraf neredeyse tüm orta koltukların boş olduğunu ve yolcuların pencere veya koridordaki daha arzu edilen koltuklara taşındığını gösteriyordu.
UÇAK YOLCULARI BU YOĞUN HAVALİMANI ETRAFINDAKİ EFSANELER VE EFSANELERLE DİLİYOR
Bu jest, yorumlar bölümünde kısa sürede kullanıcıların dikkatini ve hayranlığını topladı.
Reddit kullanıcıları, yarı boş bir uçuşta koltukları yeniden düzenleyen Delta kapı görevlisini övdü. (iStock)
Bir kullanıcı “Bu GA zammı hak ediyor” diye yazdı.
Bir diğeri ise “Aramızda kahramanlar VAR” diye ekledi.
Bir kişi “Bunu Louvre'da çerçeveletin” yorumunu yaptı.
Daha fazla Yaşam Tarzı makalesi için Haberler/lifestyle adresini ziyaret edin
“Şimdi O bir kullanıcı, sattığımız premium hizmettir” dedi.
Bir hava yolcusu, “Yıllardır Atlanta'dan uçuyorum ve orada böyle bir şeyin olacağını hayal edemiyorum. Uçuşlar her zaman ağzına kadar dolu olur” yorumunu yaptı. (iStock)
Bir diğeri ise “Bu çok güzel” yorumunu yaptı.
Bir kullanıcı, “Görüyorsunuz, doğru olanı yapıp müşterileri mutlu etmek onlar için zor değil” yorumunu yaptı.
Diğer Redditçiler kendi deneyimlerini paylaştılar ve bu tür konaklamaların özellikle yoğun rotalarda nadir olduğunu belirttiler.
YAŞAM TARZI BÜLTENİMİZE KAYIT OLMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
Bir tanesi, “Yıllardır Atlanta'dan uçuyorum ve orada böyle bir şeyin olacağını hayal edemiyorum. Uçuşlar her zaman ağzına kadar dolu oluyor” yorumunu yaptı.
Bir kullanıcı, “Bu şekilde ömür boyu müşteri kazanırsınız” yorumunu yaptı. (iStock)
Bazıları bu tür eylemlerin havayolu sadakatini artırabileceğine dikkat çekti.
Başka bir kullanıcı, “Bu şekilde ömür boyu müşteri kazanırsınız. Hiçbir maliyeti yoktur ve kalıcı bir izlenim bırakır” dedi.
FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
Bir Delta sözcüsü Haberler Digital'e şunları söyledi: “Bu nadir bir örnek olsa da, Delta çalışanları, müşterilerimizin daha iyi bir deneyim yaşaması için koşullar izin verdiğinde ekstra dokunuşlar yapma yetkisine sahiptir.”
Haberler Digital, yorum yapmak için Reddit posterine ulaştı.
“R/delta” forumundaki gönderi, acentenin Missouri'deki St. Louis Lambert Uluslararası Havaalanında yaptığı düşünceli hareket nedeniyle övgü topluyor.
“Bu sabah pek dolu bir uçuş olmadı, dolayısıyla GA [gate agent] Herkesin boş bir orta koltuğa sahip olmasını sağlamak için oturma düzeni yeniden düzenlendi” diye yazdı kullanıcı, uçuştaki oturma tablosunu gösteren bir resimle birlikte.
PAKETLENMİŞ YILBAŞI HEDİYELERİYLE SEYAHAT EDERSENİZ HAVALİMANI GÜVENLİĞİ SİZİ DURDURABİLİR. İŞTE NEDENİ
Kullanıcı şunu ekledi: “Daha önce bir GA'nın bunu yaptığını hiç duymamıştım.”
Delta Air Lines'ın St. Louis'den kalkan bir yolcusu, Reddit'te bir kapı görevlisinin koltuk atamaları konusunda yaptığı akıllı hareketi gösteren bir fotoğraf yayınladı. (iStock)
Fotoğraf neredeyse tüm orta koltukların boş olduğunu ve yolcuların pencere veya koridordaki daha arzu edilen koltuklara taşındığını gösteriyordu.
UÇAK YOLCULARI BU YOĞUN HAVALİMANI ETRAFINDAKİ EFSANELER VE EFSANELERLE DİLİYOR
Bu jest, yorumlar bölümünde kısa sürede kullanıcıların dikkatini ve hayranlığını topladı.
Reddit kullanıcıları, yarı boş bir uçuşta koltukları yeniden düzenleyen Delta kapı görevlisini övdü. (iStock)
Bir kullanıcı “Bu GA zammı hak ediyor” diye yazdı.
Bir diğeri ise “Aramızda kahramanlar VAR” diye ekledi.
Bir kişi “Bunu Louvre'da çerçeveletin” yorumunu yaptı.
Daha fazla Yaşam Tarzı makalesi için Haberler/lifestyle adresini ziyaret edin
“Şimdi O bir kullanıcı, sattığımız premium hizmettir” dedi.
Bir hava yolcusu, “Yıllardır Atlanta'dan uçuyorum ve orada böyle bir şeyin olacağını hayal edemiyorum. Uçuşlar her zaman ağzına kadar dolu olur” yorumunu yaptı. (iStock)
Bir diğeri ise “Bu çok güzel” yorumunu yaptı.
Bir kullanıcı, “Görüyorsunuz, doğru olanı yapıp müşterileri mutlu etmek onlar için zor değil” yorumunu yaptı.
Diğer Redditçiler kendi deneyimlerini paylaştılar ve bu tür konaklamaların özellikle yoğun rotalarda nadir olduğunu belirttiler.
YAŞAM TARZI BÜLTENİMİZE KAYIT OLMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
Bir tanesi, “Yıllardır Atlanta'dan uçuyorum ve orada böyle bir şeyin olacağını hayal edemiyorum. Uçuşlar her zaman ağzına kadar dolu oluyor” yorumunu yaptı.
Bir kullanıcı, “Bu şekilde ömür boyu müşteri kazanırsınız” yorumunu yaptı. (iStock)
Bazıları bu tür eylemlerin havayolu sadakatini artırabileceğine dikkat çekti.
Başka bir kullanıcı, “Bu şekilde ömür boyu müşteri kazanırsınız. Hiçbir maliyeti yoktur ve kalıcı bir izlenim bırakır” dedi.
FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
Bir Delta sözcüsü Haberler Digital'e şunları söyledi: “Bu nadir bir örnek olsa da, Delta çalışanları, müşterilerimizin daha iyi bir deneyim yaşaması için koşullar izin verdiğinde ekstra dokunuşlar yapma yetkisine sahiptir.”
Haberler Digital, yorum yapmak için Reddit posterine ulaştı.