Bu içeriğe erişim için Haberler'e katılın
Ayrıca hesabınızla belirli makalelere ve diğer premium içeriklere özel erişim – ücretsiz.
E-postanızı girip devam düğmesine bastığınızda, Mali Teşvik Bildirimimizi içeren Haberler'in Kullanım Koşullarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Geçerli bir e.
Sorun mu yaşıyorsunuz? Buraya tıklayın.
Bir uçuş yolcusunun, uçağa binmeden önce tekerlekli sandalye kullanan diğer yolcuların fotoğrafını sosyal medyada paylaşması, yolcular arasında tartışmaya yol açtı.
X kullanıcısı, gönderiye “@SouthwestAir'in Florida'ya tipik uçuşu!” başlığını attı.
Gönderi şöyle devam etti: “Tekerlekli sandalye yardımına ihtiyaç duyan 30 ön biniş saydım. Uçaktan indiğimizde 28'i uçaktan indi.”
X kullanıcı, bazı ilanların uçağa binerken yalnızca tekerlekli sandalye kullanması ve uçaktan inmemesi hakkındaki düşüncelerini tartışmak için yorumlar bölümünü kullandı.
UÇUŞ YOLCULARI, YAŞLI BİR KADINLA DEĞİŞTİRMEYİ REDDEDERKEN UÇAKLARDA 'KOLTUK DÜĞMELERİ' TARTIŞIYOR
“Sadece M.Ö. [because] Bir yorumda, uçakta/inişte yürümeleri, yardıma ihtiyaç duymadıkları veya terminalden kapıya kadar olan mesafeyi yürüyebilecekleri anlamına gelmediği belirtildi.
Güneybatılı bir yolcu, X'te Florida'da uçağa binmek için tekerlekli sandalye kullanan “30” broşürü gösteren bir fotoğraf yayınladı (resimde yok), iddiaya göre yalnızca iki broşürün uçaktan inmek için tekerlekli sandalye kullandığı iddia edildi. (iStock)
One X kullanıcısı şunları söyledi: “Çoğu yaşlı. Tekerlekli sandalyeler kapılara ve çıkışlara ulaşmayı kolaylaştırıyor. Sırt ağrısı, diz ağrısı, yakın zamanda geçirilmiş ameliyatlar, kronik ağrı, sakatlıklar, bunların herhangi biri onları gerektirebilir.” [to get] Yürüyebilseler bile biraz yardım edebilirler.”
Bir başkası, “Uçaktan inmek, bütün bir havaalanını yürümekten tamamen farklı bir konudur. Birçok kişi birkaç metreyi idare edebilir, ancak yüzlerce metreyi yönetemez” diye ekledi.
Daha fazla Yaşam Tarzı makalesi için şu adresi ziyaret edin: www.Haberler/lifestyle
Bir kullanıcı, “Uzun bir süre oturmak, muhtemelen oraya vardığınızdan biraz daha uzun süre yürüyebileceğiniz anlamına gelir.” yorumunu yaptı.
X'teki sosyal medya kullanıcıları bu gönderiye tepki gösterdi ve bir kişi şöyle dedi: “Çoğu kişi, yanlış bir şekilde tekerlekli sandalye kullanıcılarının ayağa kalkamayacağını varsayıyor.” (iStock)
Biri, “Dostum, bazı tekerlekli sandalye kullanıcıları kısa mesafeleri yürüyebiliyor. Bunlara ayaktan tekerlekli sandalye kullanıcıları deniyor. Benim de yürüme yardımcısı kullanmam gerekiyor. Ben sadece inatçıyım” yorumunu yaptı.
Bir diğeri şöyle dedi: “Çoğu kişi, tekerlekli sandalye kullanıcılarının ayağa kalkamayacaklarını yanlış bir şekilde varsayıyor.”
Southwest Airlines kullanıcının gönderisine yanıt verdi ve özür diledi.
Southwest'in yorumunda, “Herhangi bir hayal kırıklığı için özür dileriz… Geri bildiriminizi takdir ediyoruz ve bir dahaki sefere sizinle daha güzel anılar yaratmayı umuyoruz.” dedi.
Haberler Digital, yorum almak için X kullanıcısına ve Southwest Airlines'a ulaştı.
YAŞAM TARZI BÜLTENİMİZE KAYIT OLMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
FOX Business'ın haberine göre, benzer bir olay 2023 yılında Fort Lauderdale'de bir X kullanıcısının 20 yolcunun tekerlekli sandalye yardımı talep ettiğine tanık olduğunu iddia etmesiyle yaşandı.
Kullanıcı, tekerlekli sandalyede oturan yolcuların bir fotoğrafını da içeren gönderisinde, “@SouthwestAir'de biniş öncesi dolandırıcılık 20 yolcu tekerlekli sandalye kullanarak uçağa biniyor ve muhtemelen yalnızca üçünün uçaktan inmesi gerekiyor” diye yazdı.
Başka bir kullanıcı, 2023 yılında Florida'daki bir havaalanında benzer bir olayı paylaşarak “20 yolcunun tekerlekli sandalyeyle uçağa bindiğini ve muhtemelen sadece üçünün uçaktan inmesi gerektiğini” iddia etti. (iStock)
Gönderide ayrıca tekerlekli sandalyede oturan birkaç kişinin fotoğrafı da gösterildi.
Kullanıcının feed'ine göre uçuş iptal edildi ve kullanıcı da aynı deneyimi yaşadı.
Kullanıcı, yeniden rezervasyon yapılan uçuşta 14 kişinin tekerlekli sandalye istediğini ancak yalnızca altı kişinin uçaktan inmek için tekerlekli sandalye kullandığını iddia etti.
UÇUŞ YOLCULARI VİRAL ORTA KOLTUK REZERVASYON HİKAYESİ VE DAHA FAZLA UÇAK YOLCULUĞU TARTIŞMASI KONUSUNDA SESLENİYOR
Gary Leff, Teksas merkezli seyahat endüstrisi Uzman ve “View From the Wing” blogunun yazarı Haberler Digital'e, Southwest Airlines'ta tekerlekli sandalye talep eden yolcu sayısının diğer havayollarına kıyasla daha fazla olduğunu gördüğünü söyledi.
Leff, “Bu tesadüf değil, oturma yerlerinin ilk gelene ilk hizmet verildiği Southwest'te bunu yapmanın daha büyük bir faydası var. Uçağa erken binmek, gemide daha iyi bir koltuğa erişmenizi sağlar” dedi.
FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
Şöyle ekledi: “Her havaalanında tekerlekli sandalyelere yardım eden çok sayıda sözleşmeli işçi var, dolayısıyla anlamsız talepler gerçekten ihtiyacı olanlara zarar veriyor. Bu yolcular kendilerini uçaktan inmek için daha uzun süre beklerken veya jet köprüsünde tekerlekli sandalyenin gelmesini beklerken buluyor.”
Ayrıca hesabınızla belirli makalelere ve diğer premium içeriklere özel erişim – ücretsiz.
E-postanızı girip devam düğmesine bastığınızda, Mali Teşvik Bildirimimizi içeren Haberler'in Kullanım Koşullarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Geçerli bir e.
Sorun mu yaşıyorsunuz? Buraya tıklayın.
Bir uçuş yolcusunun, uçağa binmeden önce tekerlekli sandalye kullanan diğer yolcuların fotoğrafını sosyal medyada paylaşması, yolcular arasında tartışmaya yol açtı.
X kullanıcısı, gönderiye “@SouthwestAir'in Florida'ya tipik uçuşu!” başlığını attı.
Gönderi şöyle devam etti: “Tekerlekli sandalye yardımına ihtiyaç duyan 30 ön biniş saydım. Uçaktan indiğimizde 28'i uçaktan indi.”
X kullanıcı, bazı ilanların uçağa binerken yalnızca tekerlekli sandalye kullanması ve uçaktan inmemesi hakkındaki düşüncelerini tartışmak için yorumlar bölümünü kullandı.
UÇUŞ YOLCULARI, YAŞLI BİR KADINLA DEĞİŞTİRMEYİ REDDEDERKEN UÇAKLARDA 'KOLTUK DÜĞMELERİ' TARTIŞIYOR
“Sadece M.Ö. [because] Bir yorumda, uçakta/inişte yürümeleri, yardıma ihtiyaç duymadıkları veya terminalden kapıya kadar olan mesafeyi yürüyebilecekleri anlamına gelmediği belirtildi.
Güneybatılı bir yolcu, X'te Florida'da uçağa binmek için tekerlekli sandalye kullanan “30” broşürü gösteren bir fotoğraf yayınladı (resimde yok), iddiaya göre yalnızca iki broşürün uçaktan inmek için tekerlekli sandalye kullandığı iddia edildi. (iStock)
One X kullanıcısı şunları söyledi: “Çoğu yaşlı. Tekerlekli sandalyeler kapılara ve çıkışlara ulaşmayı kolaylaştırıyor. Sırt ağrısı, diz ağrısı, yakın zamanda geçirilmiş ameliyatlar, kronik ağrı, sakatlıklar, bunların herhangi biri onları gerektirebilir.” [to get] Yürüyebilseler bile biraz yardım edebilirler.”
Bir başkası, “Uçaktan inmek, bütün bir havaalanını yürümekten tamamen farklı bir konudur. Birçok kişi birkaç metreyi idare edebilir, ancak yüzlerce metreyi yönetemez” diye ekledi.
Daha fazla Yaşam Tarzı makalesi için şu adresi ziyaret edin: www.Haberler/lifestyle
Bir kullanıcı, “Uzun bir süre oturmak, muhtemelen oraya vardığınızdan biraz daha uzun süre yürüyebileceğiniz anlamına gelir.” yorumunu yaptı.
X'teki sosyal medya kullanıcıları bu gönderiye tepki gösterdi ve bir kişi şöyle dedi: “Çoğu kişi, yanlış bir şekilde tekerlekli sandalye kullanıcılarının ayağa kalkamayacağını varsayıyor.” (iStock)
Biri, “Dostum, bazı tekerlekli sandalye kullanıcıları kısa mesafeleri yürüyebiliyor. Bunlara ayaktan tekerlekli sandalye kullanıcıları deniyor. Benim de yürüme yardımcısı kullanmam gerekiyor. Ben sadece inatçıyım” yorumunu yaptı.
Bir diğeri şöyle dedi: “Çoğu kişi, tekerlekli sandalye kullanıcılarının ayağa kalkamayacaklarını yanlış bir şekilde varsayıyor.”
Southwest Airlines kullanıcının gönderisine yanıt verdi ve özür diledi.
Southwest'in yorumunda, “Herhangi bir hayal kırıklığı için özür dileriz… Geri bildiriminizi takdir ediyoruz ve bir dahaki sefere sizinle daha güzel anılar yaratmayı umuyoruz.” dedi.
Haberler Digital, yorum almak için X kullanıcısına ve Southwest Airlines'a ulaştı.
YAŞAM TARZI BÜLTENİMİZE KAYIT OLMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
FOX Business'ın haberine göre, benzer bir olay 2023 yılında Fort Lauderdale'de bir X kullanıcısının 20 yolcunun tekerlekli sandalye yardımı talep ettiğine tanık olduğunu iddia etmesiyle yaşandı.
Kullanıcı, tekerlekli sandalyede oturan yolcuların bir fotoğrafını da içeren gönderisinde, “@SouthwestAir'de biniş öncesi dolandırıcılık 20 yolcu tekerlekli sandalye kullanarak uçağa biniyor ve muhtemelen yalnızca üçünün uçaktan inmesi gerekiyor” diye yazdı.
Başka bir kullanıcı, 2023 yılında Florida'daki bir havaalanında benzer bir olayı paylaşarak “20 yolcunun tekerlekli sandalyeyle uçağa bindiğini ve muhtemelen sadece üçünün uçaktan inmesi gerektiğini” iddia etti. (iStock)
Gönderide ayrıca tekerlekli sandalyede oturan birkaç kişinin fotoğrafı da gösterildi.
Kullanıcının feed'ine göre uçuş iptal edildi ve kullanıcı da aynı deneyimi yaşadı.
Kullanıcı, yeniden rezervasyon yapılan uçuşta 14 kişinin tekerlekli sandalye istediğini ancak yalnızca altı kişinin uçaktan inmek için tekerlekli sandalye kullandığını iddia etti.
UÇUŞ YOLCULARI VİRAL ORTA KOLTUK REZERVASYON HİKAYESİ VE DAHA FAZLA UÇAK YOLCULUĞU TARTIŞMASI KONUSUNDA SESLENİYOR
Gary Leff, Teksas merkezli seyahat endüstrisi Uzman ve “View From the Wing” blogunun yazarı Haberler Digital'e, Southwest Airlines'ta tekerlekli sandalye talep eden yolcu sayısının diğer havayollarına kıyasla daha fazla olduğunu gördüğünü söyledi.
Leff, “Bu tesadüf değil, oturma yerlerinin ilk gelene ilk hizmet verildiği Southwest'te bunu yapmanın daha büyük bir faydası var. Uçağa erken binmek, gemide daha iyi bir koltuğa erişmenizi sağlar” dedi.
FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
Şöyle ekledi: “Her havaalanında tekerlekli sandalyelere yardım eden çok sayıda sözleşmeli işçi var, dolayısıyla anlamsız talepler gerçekten ihtiyacı olanlara zarar veriyor. Bu yolcular kendilerini uçaktan inmek için daha uzun süre beklerken veya jet köprüsünde tekerlekli sandalyenin gelmesini beklerken buluyor.”