'Kapı biti' American Airlines'ı seyahat fenomenini durdurmak için yeni teknolojiyi test etmeye teşvik ediyor

rookiemag

New member
Bu içeriğe erişim için Haberler'e katılın

Maksimum makale sayınıza ulaştınız. Okumaya devam etmek için giriş yapın veya ÜCRETSİZ bir hesap oluşturun.

E-postanızı girip devam düğmesine bastığınızda, Mali Teşvik Bildirimimizi içeren Haberler'in Kullanım Koşullarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.

Geçerli bir e.

Sorun mu yaşıyorsunuz? Buraya tıklayın.

American Airlines, “kapı biti” olarak bilinen, yolcuların uçağa erken binme umuduyla sıraları kesmesine son vermek için yeni teknolojiyi test ediyor.

Sistem, bir yolcu belirlenen görevi çağrılmadan önce uçağa binmeye çalıştığında sesli olarak işaret verir.

American Airlines sözcüsü Haberler Digital'e e-posta yoluyla şunları söyledi: “Yeni teknoloji, müşterilerin öncelikli uçağa biniş avantajlarından kolaylıkla yararlanmasını sağlamak için tasarlandı ve ekibimiz için biniş sürecine ilişkin daha fazla görünürlük sağlayarak biniş deneyimini iyileştirmeye yardımcı oluyor.”

HAVALİMANI, YOLCULAR İÇİN VEDA SARILMALARINA 'MAKS.' SÜRE SINIRI BELİRTTİ

American Airlines, süreci test etmenin ilk aşamalarında olup teknolojiyi Albuquerque Uluslararası Sunport, Tucson Uluslararası Havaalanı ve Ronald Reagan Washington Ulusal Havaalanında pilot olarak uyguluyor.

Argo terim olan “kapı biti” son yıllarda sosyal medyada ilgi görmeye başladı. Bu ifadeyi kimin icat ettiği bilinmemekle birlikte, çeşitli seyahat blogları ve Reddit forumları “kapı biti” konusunu uzun uzadıya tartışıyor.



American Airlines, bir yolcunun belirlenen saatten önce uçağa binmeye çalışması durumunda personeli uyaracak yeni teknolojiyi test ediyor. (iStock)


Bazı gezginler, American Airlines'ın yolcuların sıra atlamamasını sağlamak için tasarlanan yeni uyarı sistemi hakkındaki düşüncelerini sosyal medyada paylaştı.

X'te bir kadın şunları yazdı: “Havayolları el bagajı politikasını uygulasaydı, baş üstü bagajında daha fazla alan olurdu ve yolcular uçağa binmek için bu kadar acele etmezdi.”

Bir X kullanıcısı şunu yazdı: “Grupların bölgelere ayrılması hiyerarşinin başka bir biçimidir.”

YAŞAM TARZI BÜLTENİMİZE KAYIT OLMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN

“Bekle, bunu zaten yapmıyorlar mı? Şimdi bu sadece onur sistemi mi oldu?” bir adamı sorguya çekti.


uçağa binen insanlar


American Airlines, teknolojiyi Albuquerque Uluslararası Sunport, Tucson Uluslararası Havaalanı ve Ronald Reagan Washington Ulusal Havaalanında test ediyor. (iStock)


Başka bir adam, “Bu konuda sorun yaşayacak olan tek kişi SORUNLARDIR” dedi.

“Biniş bölgelerinin biniş kartı QR kodunun bir parçası olmadığı her zaman kirli küçük bir sır olmuştur, dolayısıyla kapıda kartınızı taradığınızda, kapı görevlisi görsel olarak bakmadığı sürece hangi bölgede olduğunuza dair hiçbir fikre sahip değildir. “bir X kullanıcısı yazdı.

Mount Dora, Florida'da yaşayan eski bir uçuş görevlisi ve görgü kuralları uzmanı Jacqueline Whitmore, Haberler Digital'e e-posta yoluyla American Airlines'ın en son taktiğini desteklediğini söyledi.

Daha fazla Yaşam Tarzı makalesi için Haberler/lifestyle adresini ziyaret edin


uçağa biniş hattı


Gezginler tepki vermek için sosyal medyayı kullandılar ve bir X kullanıcısı şöyle dedi: “Bununla sorun yaşayacak olan tek kişi SORUNDUR.” (iStock)


Whitmore, “Bu yeni prosedürü iyi bir şey olarak görüyorum. Bu, uçağa biniş sürecinin hızlandırılmasına ve insanların dürüst kalmasına yardımcı olacak” dedi.

FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN

Aislinn Murphy bu rapora katkıda bulunmuştur.