Bu içeriğe erişim için Haberler'e katılın
Ayrıca hesabınızla belirli makalelere ve diğer premium içeriklere özel erişim – ücretsiz.
E-postanızı girip devam düğmesine bastığınızda, Mali Teşvik Bildirimimizi içeren Haberler'in Kullanım Koşullarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Geçerli bir e.
Sorun mu yaşıyorsunuz? Buraya tıklayın.
Pek çok Amerikalı, kış aylarında sıcak yerlere akın eden “kar kuşu” gezginleridir; ancak “parlayan kuş gözlemciliği”, güneşli gökyüzünden daha fazlasını arayan bazı gezginlere sahiptir.
En son trend, Z kuşağı üyelerinin sağlıklı yaşam ve fiziksel aktiviteleri vurgulayan gezi rezervasyonları ile genç nesillerin dikkatini çekti.
IHG Hotels & Resorts'un başkan yardımcısı Connor Smith, Haberler Digital'e genç gezginlerin de “soğuktan yorulduğunu” söyledi.
YENİ SEYAHAT TRENDİ AMERİKALILAR GENÇLİK PEŞİNİN PEŞİNDE
Smith, “Kuzeydoğu'da büyüdüğüm için onların nereden geldiklerini anlıyorum” dedi.
“Fakat soğuktan kaçmak sadece daha sıcak hava bulmakla ilgili değil. Aynı zamanda mevsimsel duygusal bozukluğu (SAD) yönetmenin de bir yolu.”
“Glowbirding” sağlıklı yaşam ve fiziksel aktivite arayan genç gezginleri ağırlıyor. (iStock'ta)
Smith ekledi: “IHG Hotels & Resorts'ta, ister zihnini, bedenini, ister ruhunu beslemek için seyahatlerine sağlıklı yaşamı dahil eden daha fazla misafir gördük.”
@PacksLight'ta Z kuşağı içerik yaratıcısı Gabby Beckford, VRBO basın bülteninde şunları paylaştı: “Benim neslim deneyimlere değer veriyor ve hepimiz zihinsel sağlığa önem veriyoruz.”
ZİYARETÇİLER, AİLENİN RAHMETLİ OĞLUNUN ONURUNA KIŞ HARİKALAR DİYARI IŞIKLI GÖSTERİYE AKIŞTI
Tatil telaşının hemen ardından “Glowbird” sezonu Ocak ayında başlıyor.
Açıklamada, bu durumun Mart ayının büyük bir bölümünde süreceği belirtildi.
Y kuşağı ve Z kuşağı tüketicileri sağlık ve sağlıklı yaşam için diğer nesillere göre daha fazla harcama yapıyor. (iStock)
McKinsey'in Sağlıklı Yaşamın Geleceği 2023 araştırması, ABD'li Z kuşağının %56'sının yüz yüze kondisyonun çok yüksek bir öncelik olduğunu düşündüğünü gösterdi.
Anket ayrıca Y kuşağının ve Z kuşağı tüketicilerinin sağlık ve sağlıklı yaşam için diğer nesillerden daha fazla harcama yaptığını da ortaya çıkardı.
YAŞAM TARZI BÜLTENİMİZE KAYIT OLMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
Z kuşağının yaklaşık %40'ı sağlık ürünleri satın alırken, yaklaşık %20'si farkındalık ürünleri arıyor.
Smith, “Misafirlerimizi bulundukları yerde karşılamak için, yoldaki rutinleri sürdürmeyi kolaylaştıran çeşitli olanaklara ve ortaklıklara sahibiz” dedi.
“Glowbird” sezonu, tatil telaşının hemen ardından Ocak ayında başlıyor ve Mart ayının büyük bir bölümünde sürüyor. (iStock)
Tüm Kimpton otellerinin odada yoga matı ve ücretsiz bisiklet kiralama hizmeti sunduğunu paylaştı.
Katılımcı IHG otellerinde “Güneşi Ödünç Alın” programı gibi olanaklar mevcuttur; Konuklar morallerini yükseltmek için oda içi güneş lambalarından yararlanabilirler.
Daha fazla Yaşam Tarzı makalesi için Haberler/lifestyle adresini ziyaret edin
Smith, “Bu parlayan kuşları Teksas, Arizona ve Kaliforniya gibi destinasyonlarda görmeyi umuyoruz” dedi.
“Dönüştürücü seyahat”, insanların huzur ve sessizlik arayışında olduğu, daha sağlıklı yaşam odaklı gezileri hedefleyen başka bir trend.
FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
Bu trend, gezginlerin günlük hayatlarının yoğunluğundan kaçmak istemesine neden oluyor.
Tatillerini daha rahat bir ortamda, sessizliğe, düşünceliliğe ve iç gözleme zaman ayırarak geçirmek istedikleri bildiriliyor.
Ayrıca hesabınızla belirli makalelere ve diğer premium içeriklere özel erişim – ücretsiz.
E-postanızı girip devam düğmesine bastığınızda, Mali Teşvik Bildirimimizi içeren Haberler'in Kullanım Koşullarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.
Geçerli bir e.
Sorun mu yaşıyorsunuz? Buraya tıklayın.
Pek çok Amerikalı, kış aylarında sıcak yerlere akın eden “kar kuşu” gezginleridir; ancak “parlayan kuş gözlemciliği”, güneşli gökyüzünden daha fazlasını arayan bazı gezginlere sahiptir.
En son trend, Z kuşağı üyelerinin sağlıklı yaşam ve fiziksel aktiviteleri vurgulayan gezi rezervasyonları ile genç nesillerin dikkatini çekti.
IHG Hotels & Resorts'un başkan yardımcısı Connor Smith, Haberler Digital'e genç gezginlerin de “soğuktan yorulduğunu” söyledi.
YENİ SEYAHAT TRENDİ AMERİKALILAR GENÇLİK PEŞİNİN PEŞİNDE
Smith, “Kuzeydoğu'da büyüdüğüm için onların nereden geldiklerini anlıyorum” dedi.
“Fakat soğuktan kaçmak sadece daha sıcak hava bulmakla ilgili değil. Aynı zamanda mevsimsel duygusal bozukluğu (SAD) yönetmenin de bir yolu.”
“Glowbirding” sağlıklı yaşam ve fiziksel aktivite arayan genç gezginleri ağırlıyor. (iStock'ta)
Smith ekledi: “IHG Hotels & Resorts'ta, ister zihnini, bedenini, ister ruhunu beslemek için seyahatlerine sağlıklı yaşamı dahil eden daha fazla misafir gördük.”
@PacksLight'ta Z kuşağı içerik yaratıcısı Gabby Beckford, VRBO basın bülteninde şunları paylaştı: “Benim neslim deneyimlere değer veriyor ve hepimiz zihinsel sağlığa önem veriyoruz.”
Ayrıca şunları söyledi: “Soğuktan kaçmak sadece daha sıcak hava bulmakla ilgili değil – mevsimsel depresyonumu yönetmemde de önemli bir rol oynadı… Ayrıca, tüm yıl boyunca açık havada aktif kalabileceğim yerlerde olmak beni fiziksel olarak formda ve zihinsel olarak zinde tutuyor.”“Seyahatlerine sağlıklı yaşamı dahil eden daha fazla misafir gördük.”
ZİYARETÇİLER, AİLENİN RAHMETLİ OĞLUNUN ONURUNA KIŞ HARİKALAR DİYARI IŞIKLI GÖSTERİYE AKIŞTI
Tatil telaşının hemen ardından “Glowbird” sezonu Ocak ayında başlıyor.
Açıklamada, bu durumun Mart ayının büyük bir bölümünde süreceği belirtildi.
Y kuşağı ve Z kuşağı tüketicileri sağlık ve sağlıklı yaşam için diğer nesillere göre daha fazla harcama yapıyor. (iStock)
McKinsey'in Sağlıklı Yaşamın Geleceği 2023 araştırması, ABD'li Z kuşağının %56'sının yüz yüze kondisyonun çok yüksek bir öncelik olduğunu düşündüğünü gösterdi.
Anket ayrıca Y kuşağının ve Z kuşağı tüketicilerinin sağlık ve sağlıklı yaşam için diğer nesillerden daha fazla harcama yaptığını da ortaya çıkardı.
YAŞAM TARZI BÜLTENİMİZE KAYIT OLMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
Z kuşağının yaklaşık %40'ı sağlık ürünleri satın alırken, yaklaşık %20'si farkındalık ürünleri arıyor.
Smith, “Misafirlerimizi bulundukları yerde karşılamak için, yoldaki rutinleri sürdürmeyi kolaylaştıran çeşitli olanaklara ve ortaklıklara sahibiz” dedi.
“Glowbird” sezonu, tatil telaşının hemen ardından Ocak ayında başlıyor ve Mart ayının büyük bir bölümünde sürüyor. (iStock)
Tüm Kimpton otellerinin odada yoga matı ve ücretsiz bisiklet kiralama hizmeti sunduğunu paylaştı.
Katılımcı IHG otellerinde “Güneşi Ödünç Alın” programı gibi olanaklar mevcuttur; Konuklar morallerini yükseltmek için oda içi güneş lambalarından yararlanabilirler.
Daha fazla Yaşam Tarzı makalesi için Haberler/lifestyle adresini ziyaret edin
Smith, “Bu parlayan kuşları Teksas, Arizona ve Kaliforniya gibi destinasyonlarda görmeyi umuyoruz” dedi.
“Dönüştürücü seyahat”, insanların huzur ve sessizlik arayışında olduğu, daha sağlıklı yaşam odaklı gezileri hedefleyen başka bir trend.
FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
Bu trend, gezginlerin günlük hayatlarının yoğunluğundan kaçmak istemesine neden oluyor.
Tatillerini daha rahat bir ortamda, sessizliğe, düşünceliliğe ve iç gözleme zaman ayırarak geçirmek istedikleri bildiriliyor.