Bir gezgin, önemli bir mesajı diğer yolcularla paylaşmak amacıyla mobil biniş kartını kullanma deneyimini sosyal medyada paylaştı.
Kullanıcı, “Biniş kartınızın ekran görüntüsünü her zaman uygulamadan alın” başlıklı gönderide şöyle yazdı: “Bana paranoyak diyebilirsiniz, ancak her ihtimale karşı bu ekstra adımı atıyorum.”
Kullanıcı, oturma sırasında bir uçuş görevlisinin kendilerine yaklaştığını ve üst sınıflarının yükseltildiğini söyledi.
DELTA YOLCU, UÇUŞTA KOLTUK ATAMALARINI DEĞİŞTİREN GATE ACENTESİNİN NADİR HAREKETİNİ PAYLAŞTI
“Sonunda FC'ye geldim [first class] ve sadece başka bir FA için yerleşin [flight attendant] –Bunu uydurmuyorum– gelin ve bana bunun bir hata olduğunu ve yükseltmenin mevcut olmadığını söyleyin. Sinir bozucu ama sanırım her neyse, belki GA [gate agent] Bir hata yaptım” dedi gönderi.
American Airlines ile uçtuğunu iddia eden Reddit kullanıcısı, orijinal koltuklarına geri döndüklerinde, beklemede olduklarını söyleyen bir yolcunun bu koltuğun kendisine ait olduğunu söylediğini paylaştı.
American Airlines ile uçtuklarını söyleyen bir yolcu, “tam bir sorun” sonrasında diğerlerini dijital biniş kartlarının ekran görüntüsünü almaları konusunda uyardı. (iStock)
“Uygulamaya bakıyorum ve tabii ki biniş kartım FC koltuğu olarak değiştirilmiş, o da mevcut değil. İyi ki orijinal geçiş kartının ekran görüntüsünü aldım ve bunu ona ve FA'ya gösterdim, o da onu bir yere yerleştirdi.” arkada” dedi yazıda.
Kullanıcı şunu ekledi: “Tam bir saçmalık, tabii ki bunun için hiçbir açıklamaları yoktu, ancak o ekran görüntüsüne sahip olmasaydım, arkadaki ben olurdum.”
Haberler Digital, yorum almak için American Airlines'a ulaştı.
HAVAYOLUNDA 'KOLTUK GAZOCULARI' SEYAHAT TRENDİ SOSYAL MEDYAYI ELE ALINIYOR
Virginia merkezli seyahat endüstrisi uzmanı ve “View From the Wing” blogunun yazarı Gary Leff, Haberler Digital'e dijital biniş kartlarının her zaman ekran görüntüsünü aldığını söyledi.
Leff, “Ben uçağa binmeye çalışırken bir havayolunun sistemi çökebilir veya internet bağlantısı kesilebilir. Dolayısıyla bunu, sorunsuz bir şekilde uçağa binmeme yardımcı olacak bir yedek olarak görüyorum” dedi.
Kullanıcı, uçuştan önce “… her ihtimale karşı bu ekstra adımı atıyorum” dedi. (iStock)
“r/americanairlines” başlıklı Reddit alt forumunda kullanıcılar çevrimiçi biniş kartlarının tartışılmasına katıldı.
Bir kullanıcı, “Bu çok kötü! Ekran görüntüsü hakkında harika fikir” yorumunu yaptı.
Bir diğeri, “Bunu sık sık merak ediyordum. Uçuştan önce çok fazla koltuk değişikliği oluyor gibi görünüyor.”
UÇAK YOLCUSU, ARKADAŞININ AYAĞINI AYAĞINA DAYMASINDAN SONRA UÇAKLARDA 'İNSAN YAYILMASI' KONUSUNDA TARTIŞMAYA BAŞLADI
Bir kullanıcı, “Ben de benimkini cüzdana koyuyorum ancak koltuk değişirse cüzdanda da güncelleniyor. Dolayısıyla ekran görüntüsü” diye ekledi.
Bazıları ayrıca ek bir önlem olarak geçiş kartlarının ekran görüntüsünü aldıklarını söyledi.
“Her zaman kağıt bilet alıyorum. Asla [know] elektronikte neler olabilir” diyor bir kullanıcı. (iStock)
“Telefonumun veya uygulamanın yanlış zamanda bağlantı sorunu yaşaması ihtimaline karşı bunu her seferinde yapıyorum.”
Diğer kullanıcılar dijital geçişlerle ilgili hayal kırıklıklarını dile getirdi.
“Benim için her zaman hemen kayboluyor, sanki benden kaçınmak için gerçekten çok çabalıyormuş gibi hahaha” dedi biri.
Daha fazla Yaşam Tarzı makalesi için Haberler/lifestyle adresini ziyaret edin
Birçok Reddit kullanıcısı fiziksel biniş kartlarını tercih ettiklerini söyledi.
“Kağıt biniş kartı ftw [for the win]. Bir kullanıcı, telefonumun kimsenin görmesi için dışarıda kalmasına ihtiyacım yok” yorumunu yaptı.
Leff, yolcuları her zaman orijinal koltuk atamalarının kaydını tutmaları konusunda uyarıyor. (iStock)
Bir diğeri şunu ekledi: “Ben her zaman kağıt bilet alırım. Asla [know] elektronikte neler olabilir?”
Bir kullanıcı, “Kağıt üzerine basılmış, süslü numaralar ve barkodlarla dolu kağıt biniş (geçiş) belgesi gibisi yok” diye aynı fikirdeydi.
Kullanıcı şöyle devam etti: “Bu, bir davada işe yarayabilecek yasal bir belgedir. Taşıyıcının uygulamasından/web sitesinden alınan elektronik biniş kartları göz açıp kapayıncaya kadar kaybolabilir. Ekran çıktıları bunun ancak bir adım üstündedir.”
YAŞAM TARZI BÜLTENİMİZE KAYIT OLMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
Bir kullanıcı, “Havaalanına girdiğinizde biniş kartınızı kiosk'ta yazdırmanız yeterli” önerisinde bulundu.
Leff, bir şeylerin değişmesi durumunda koltukların kaydını tutmanın önemli olduğunu söylüyor.
FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
Leff, “Bir havayolu, operasyonel nedenlerden dolayı koltuğunuzu yeniden tahsis edebilir, ancak daha önce nerede oturduğunuzu göstermek, durumunuzun taşınmaması konusunda ikna edici olabilir” dedi.
Kullanıcı, “Biniş kartınızın ekran görüntüsünü her zaman uygulamadan alın” başlıklı gönderide şöyle yazdı: “Bana paranoyak diyebilirsiniz, ancak her ihtimale karşı bu ekstra adımı atıyorum.”
Kullanıcı, oturma sırasında bir uçuş görevlisinin kendilerine yaklaştığını ve üst sınıflarının yükseltildiğini söyledi.
DELTA YOLCU, UÇUŞTA KOLTUK ATAMALARINI DEĞİŞTİREN GATE ACENTESİNİN NADİR HAREKETİNİ PAYLAŞTI
“Sonunda FC'ye geldim [first class] ve sadece başka bir FA için yerleşin [flight attendant] –Bunu uydurmuyorum– gelin ve bana bunun bir hata olduğunu ve yükseltmenin mevcut olmadığını söyleyin. Sinir bozucu ama sanırım her neyse, belki GA [gate agent] Bir hata yaptım” dedi gönderi.
American Airlines ile uçtuğunu iddia eden Reddit kullanıcısı, orijinal koltuklarına geri döndüklerinde, beklemede olduklarını söyleyen bir yolcunun bu koltuğun kendisine ait olduğunu söylediğini paylaştı.
American Airlines ile uçtuklarını söyleyen bir yolcu, “tam bir sorun” sonrasında diğerlerini dijital biniş kartlarının ekran görüntüsünü almaları konusunda uyardı. (iStock)
“Uygulamaya bakıyorum ve tabii ki biniş kartım FC koltuğu olarak değiştirilmiş, o da mevcut değil. İyi ki orijinal geçiş kartının ekran görüntüsünü aldım ve bunu ona ve FA'ya gösterdim, o da onu bir yere yerleştirdi.” arkada” dedi yazıda.
Kullanıcı şunu ekledi: “Tam bir saçmalık, tabii ki bunun için hiçbir açıklamaları yoktu, ancak o ekran görüntüsüne sahip olmasaydım, arkadaki ben olurdum.”
Haberler Digital, yorum almak için American Airlines'a ulaştı.
HAVAYOLUNDA 'KOLTUK GAZOCULARI' SEYAHAT TRENDİ SOSYAL MEDYAYI ELE ALINIYOR
Virginia merkezli seyahat endüstrisi uzmanı ve “View From the Wing” blogunun yazarı Gary Leff, Haberler Digital'e dijital biniş kartlarının her zaman ekran görüntüsünü aldığını söyledi.
Leff, “Ben uçağa binmeye çalışırken bir havayolunun sistemi çökebilir veya internet bağlantısı kesilebilir. Dolayısıyla bunu, sorunsuz bir şekilde uçağa binmeme yardımcı olacak bir yedek olarak görüyorum” dedi.
Kullanıcı, uçuştan önce “… her ihtimale karşı bu ekstra adımı atıyorum” dedi. (iStock)
“r/americanairlines” başlıklı Reddit alt forumunda kullanıcılar çevrimiçi biniş kartlarının tartışılmasına katıldı.
Bir kullanıcı, “Bu çok kötü! Ekran görüntüsü hakkında harika fikir” yorumunu yaptı.
Bir diğeri, “Bunu sık sık merak ediyordum. Uçuştan önce çok fazla koltuk değişikliği oluyor gibi görünüyor.”
UÇAK YOLCUSU, ARKADAŞININ AYAĞINI AYAĞINA DAYMASINDAN SONRA UÇAKLARDA 'İNSAN YAYILMASI' KONUSUNDA TARTIŞMAYA BAŞLADI
Bir kullanıcı, “Ben de benimkini cüzdana koyuyorum ancak koltuk değişirse cüzdanda da güncelleniyor. Dolayısıyla ekran görüntüsü” diye ekledi.
Bazıları ayrıca ek bir önlem olarak geçiş kartlarının ekran görüntüsünü aldıklarını söyledi.
“Her zaman kağıt bilet alıyorum. Asla [know] elektronikte neler olabilir” diyor bir kullanıcı. (iStock)
“Telefonumun veya uygulamanın yanlış zamanda bağlantı sorunu yaşaması ihtimaline karşı bunu her seferinde yapıyorum.”
Diğer kullanıcılar dijital geçişlerle ilgili hayal kırıklıklarını dile getirdi.
“Benim için her zaman hemen kayboluyor, sanki benden kaçınmak için gerçekten çok çabalıyormuş gibi hahaha” dedi biri.
Daha fazla Yaşam Tarzı makalesi için Haberler/lifestyle adresini ziyaret edin
Birçok Reddit kullanıcısı fiziksel biniş kartlarını tercih ettiklerini söyledi.
“Kağıt biniş kartı ftw [for the win]. Bir kullanıcı, telefonumun kimsenin görmesi için dışarıda kalmasına ihtiyacım yok” yorumunu yaptı.
Leff, yolcuları her zaman orijinal koltuk atamalarının kaydını tutmaları konusunda uyarıyor. (iStock)
Bir diğeri şunu ekledi: “Ben her zaman kağıt bilet alırım. Asla [know] elektronikte neler olabilir?”
Bir kullanıcı, “Kağıt üzerine basılmış, süslü numaralar ve barkodlarla dolu kağıt biniş (geçiş) belgesi gibisi yok” diye aynı fikirdeydi.
Kullanıcı şöyle devam etti: “Bu, bir davada işe yarayabilecek yasal bir belgedir. Taşıyıcının uygulamasından/web sitesinden alınan elektronik biniş kartları göz açıp kapayıncaya kadar kaybolabilir. Ekran çıktıları bunun ancak bir adım üstündedir.”
YAŞAM TARZI BÜLTENİMİZE KAYIT OLMAK İÇİN BURAYA TIKLAYIN
Bir kullanıcı, “Havaalanına girdiğinizde biniş kartınızı kiosk'ta yazdırmanız yeterli” önerisinde bulundu.
Leff, bir şeylerin değişmesi durumunda koltukların kaydını tutmanın önemli olduğunu söylüyor.
FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN
Leff, “Bir havayolu, operasyonel nedenlerden dolayı koltuğunuzu yeniden tahsis edebilir, ancak daha önce nerede oturduğunuzu göstermek, durumunuzun taşınmaması konusunda ikna edici olabilir” dedi.